Archive Pages Design$type=blogging

Marchelo-Jedan-Tekst-pesme

http://tekst-pesme.blogspot.com/ Zivim u senci senke, tvoje senke i znam da znas jos uvek sminkam stvarnost tvojom bojom jer drukcije n...

http://tekst-pesme.blogspot.com/

Zivim u senci senke, tvoje senke
i znam da znas
jos uvek sminkam stvarnost tvojom bojom
jer drukcije ne umem, ne razumem
ne zelim pred laznim svetom celim
da se lazno veselim
to nije osmeh, to je grc

ljudi su slepi
lepi dani, nasmejani, za tebe,
za mene skice
druge duge ulice, srce skitnice zgazeno nehotice
znam da znas
jer u svim snovima ti vrtim
sve te prazne reci praznim danima, nestajes
i prica odavno nije fer
lepotica i zver, suvise razno
sve je prazno
prazno je zarazno, neprolazno
vracam se njima, zar mislis
da se stvarno ponosim time
u mojoj glavi posle svega
sve one nemaju cak ni ime
samo te oci posecene vetrom
koje sjaje bas kao i moje
znam da znas
al' ne vidis i ne cujes
i ne znas koje
male stvari se broje
i dok porazi se roje
plasim se da priznam
da postojis, rane gnoje
i da mi falis
fali mi dodir, fali mi rec,
fali mi osmeh, fali mi lice,
fale mi lazi, fale sitnice, dosta krivice
ptice selice nestaju
ja ostajem i
svi ti pogledi me plase
prokleti srecni zagrljeni ljudi
sve te uloge su bile nase
samo moje i tvoje
a gde smo sad
gledaj u mene, nema mene
samo sene uspomene, samo tragovi
koliko dobijes, toliko das, ti nisi smela
znam da znas, znam da znas, znam da znas

Ref.
Jedan zivot, gde prestajem ja
gde pocinjes ti
jedna ljubav, gde stali smo mi
gde sad su drugi
i reci sta je to ponos
sta je to sram
ne zelim da znam
i kad se svet srusi
na starom mestu bicu sam

Sve suze sveta sprala je kisa
na kraju nisi ni siguran
da si uopste plakao
niti da si dno dotakao
a nagao kakav jesam
slagao sam sebe da si laz
i vratio se svojim starim stazama
ali ni svi peroni sveta
nimalo me nisu promenili
i dalje isti blejer iz bloka
uvek mastarskog oka
nikad izvan svog toka
mikrofon i dalje rokam
na putu do doka luke srece
i dan je taj sto me vara
plavetnilo neba misli skrece
a onda padne noc, prokleto dugi sati
sakatim srcem shvatim
sitnice, ponos, inati nece mi dati
da pratim trag, a znam
sve je nista, slomicu kazaljke
vreme ce stati, kosmos ce cekati
da samo umem da te vratim
trazim te, sanjam te pijanim ocima
u nocima, u tudjim licima
u stanovnicima nekih drugih svetova
gde je nas
micem usnama bez glasa
dok pada zaborava plast
cutim jer znam da znas
uvek si znala i uvek znas
ti, jedina moja koja odavno nisi jedina
svaka sekunda kao godina
al' barem znam na cemu sam
i barem znam da nema nas
i spreman sam da budem nasmejan
pred svima iako te kad sam solo
i dalje oblikujem od oblaka dima
i kroz paucinu vracam dane
kad smo ti i ja
jos bili tim
oprosti sto nemam snage da te slazem
da ti zelim srecu sa njim
a i sta ce ti
to od mene
sve uspomene sa kaputa stresi
samo budi to sto jesi,
tu gde si
sta god da se desi
ti budi ok
i nikad ne saznaj kako to boli
kad nekoga volis, a mrzis
kad mrzis, a volis
i lomis se da izdrzis
ostaje nada da ce nekad negde neko
hteti da shvati mene
moja lutanja, mastanja i sanjanja
i znati da ih
prati i ko zna
mozda jednom nadjes me
tamo gde prestajem ja
gde pocinjes ti, gde stali smo mi
gde sada su drugi
ali sresces samo stranca
slucajnog prolaznika i pogled leden
iako te je taj neznanac
nekada voleo vise od sebe




COMMENTS

Ознаке

Aca Lukas (1) Ajs Nigrutin (5) Aleksandra Bursac (1) Aleksandra Prijovic (1) Aleksandra Radovic (1) Allegro bend (1) Ana Nikolic (1) Anabela (2) Anestezija (1) Arafat (8) Atheist Rap (1) Bad Copy tekstovi (8) Bajaga (2) Bane Nedovic tekst (1) BCREW (1) Beogradski sindikat (2) Boban Rajovic (1) Cane Partibrejkers (1) Ceca 2016 (4) Cemo tekst (1) Corona (1) Cvija (8) Dada Tekst pesme (1) Dame biraju (1) Dara Bubamara (1) DeNiro (19) Diskoteka (1) Djans (4) Djogani (1) Djordje Balasevic (4) Drolje 2 (1) Dubioza Kolektiv (2) Dzenan Loncarevic 2015 (9) Edo Majka (2) El Prezidente (1) Elitni odredi (2) Emina Sandal (1) F4 (1) Fantastic band (2) Fantastična četvorka (2) Fil Tilen (5) Flamingosi (1) Fox (1) Furio Đunta (4) Gabrijela Pejcev (1) Gazda Paja (7) Goca Trzan (1) Goga Sekulic (1) Idi od mene (1) iDJvideos (20) Ikac (2) In Vivo (2) Indira Radic (3) Ivan Zak (1) Ivana Selakov (3) Još (1) Juice (2) Kada odes od mene (1) Kapela (1) Kiki Lesandric (1) Kilo granja lesim (1) Kismi (1) Lepa Brena tekstovi (1) Lexington (5) Lidija Bacic (1) lyrics (206) Marchelo (5) Marija Serifovic tekst (2) Marina Viskovic (1) Marko Mandic (3) Marko Moreno (1) Marlon Brutal (7) Maya Berovic (1) Mc Stojan (1) Mejasi (1) Mia Borisavljevic (1) Mile Kitic (2) Milica Pavlovic (1) Miligram (2) Milionerce tekst (1) Milos Brkic (1) Moja želja si ti (1) Nadica Ademov (1) narodna muzika tekst (1) Natasa Bekvalac (1) Nenad blizanac (1) Nicim izazvan (1) Nikola Petkovic (1) Nives Celzijus (1) Pedja Medenica (1) Rada Manojlovic (7) Rasta (4) Razno (1) reci pesme (229) Relja Popovic (2) rep pesme tekstovi (13) Rexxxona (2) Rimski (2) S.A.R.S (2) Sako Polumenta (1) sam (1) Sasa Kovacevic (4) Savo Kostic (4) Secanja (1) Seka Aleksic (1) Seljačka muzika (16) Serbian Rap (78) Severina (3) Sha (2) Sistem te laže (1) Sivilo (1) skabo (19) Spale (1) Stomak eliminator (1) Struka (5) Svasta s tobom Ajzače (1) Tanja Savic (1) tekst pesme (57) tekstovi pesama (236) Tekstovi rep pesama (11) THC la Familia (11) Tropiko (2) Vampiri (1) Viki Miljkovic (1) VIP (3) Vlada Matovic (1) Vlado Georgiev Novo tekst pesme (1) Vox (1) Vuk Mob (1) who see (12) Wikluh Sky (1) Zeljko Joksimovic (1) Zeljko Vasic (1) zobla (1) ZVEZDE GRAJMA (1)
Име

Aca Lukas Ajs Nigrutin Aleksandra Bursac Aleksandra Prijovic Aleksandra Radovic Allegro bend Ana Nikolic Anabela Anestezija Arafat Atheist Rap Bad Copy tekstovi Bajaga Bane Nedovic tekst BCREW Beogradski sindikat Boban Rajovic Cane Partibrejkers Ceca 2016 Cemo tekst Corona Cvija Dada Tekst pesme Dame biraju Dara Bubamara DeNiro Diskoteka Djans Djogani Djordje Balasevic Drolje 2 Dubioza Kolektiv Dzenan Loncarevic 2015 Edo Majka El Prezidente Elitni odredi Emina Sandal F4 Fantastic band Fantastična četvorka Fil Tilen Flamingosi Fox Furio Đunta Gabrijela Pejcev Gazda Paja Goca Trzan Goga Sekulic Idi od mene iDJvideos Ikac In Vivo Indira Radic Ivan Zak Ivana Selakov Još Juice Kada odes od mene Kapela Kiki Lesandric Kilo granja lesim Kismi Lepa Brena tekstovi Lexington Lidija Bacic lyrics Marchelo Marija Serifovic tekst Marina Viskovic Marko Mandic Marko Moreno Marlon Brutal Maya Berovic Mc Stojan Mejasi Mia Borisavljevic Mile Kitic Milica Pavlovic Miligram Milionerce tekst Milos Brkic Moja želja si ti Nadica Ademov narodna muzika tekst Natasa Bekvalac Nenad blizanac Nicim izazvan Nikola Petkovic Nives Celzijus Pedja Medenica Rada Manojlovic Rasta Razno reci pesme Relja Popovic rep pesme tekstovi Rexxxona Rimski S.A.R.S Sako Polumenta sam Sasa Kovacevic Savo Kostic Secanja Seka Aleksic Seljačka muzika Serbian Rap Severina Sha Sistem te laže Sivilo skabo Spale Stomak eliminator Struka Svasta s tobom Ajzače Tanja Savic tekst pesme tekstovi pesama Tekstovi rep pesama THC la Familia Tropiko Vampiri Viki Miljkovic VIP Vlada Matovic Vlado Georgiev Novo tekst pesme Vox Vuk Mob who see Wikluh Sky Zeljko Joksimovic Zeljko Vasic zobla ZVEZDE GRAJMA
false
ltr
item
Tekst pesme: Marchelo-Jedan-Tekst-pesme
Marchelo-Jedan-Tekst-pesme
Tekst pesme
http://tekst-pesme.blogspot.com/2012/01/marchelo-jedan-tekst-pesme.html
http://tekst-pesme.blogspot.com/
http://tekst-pesme.blogspot.com/
http://tekst-pesme.blogspot.com/2012/01/marchelo-jedan-tekst-pesme.html
true
6002000203308579189
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago