Archive Pages Design$type=blogging

Marlon Brutal - Diploma sa betona Tekst pesme

http://tekst-pesme.blogspot.com/ MARLON BRUTAL DIPLOMA SA BETONA LYRICS Ako blok je samo knjiga - onda krvave su stranice Jer sunce od...

http://tekst-pesme.blogspot.com/


MARLON BRUTAL DIPLOMA SA BETONA LYRICS



Ako blok je samo knjiga - onda krvave su stranice
Jer sunce odavno ne sija na mojoj strani ulice
Krajevi su sve krvaviji, pa u tudji blok ne zalazis
Ortaci su k'o braca, pa se nesto lakse snalazis
Odgovore trazis, al' nikako da ih nadjes
Nikako da se snadjes, ne mozes da istrajes u vodama kradje
Svadje ulicne brace, gudre, kriminala
Neke progut'o je blok, pa je pala ilegala
A kad padne noc padaju akcije, na glavama fantomke
Pare su prljave, ali mozak przi THC

I nastavlja se prica od joint-a do sprica
Sine, izbosce te neko dok si rek'o 'piksla', jer si picka
Na betonu samo teska kategorija
Kanabis i hemija, NBG teritorija
Mozak bude kiselina kad duvas od 13 'dina
Keva prsla, dnevno kljuka 13 bensedina
A u hladnoj noci opet skita blokaska ekipa
Svi pod uticajem tripa eksera, skunk-a i shit-a
A gori baklja ghetta, vreme leti k'o kometa
Ulica nas vuce sve poput jebenog magneta
Blok k'o lavirint - niko ne vidi izlaz
Sve sprzeni mozgovi, opijata na izvoz
Osetices kako krv u zilama se ledi
Osetices NBG kad od straha prebledis.

Na ulici se lako snovi sruse kao domine
U kraju lerdija i pajdomana na gomile
Lekcija je 1000, a svaka teska tonu
Ja blokasku diplomu sam zaradio na betonu.

Na ulici se lako snovi sruse kao domine
U kraju lerdija i pajdomana na gomile
Lekcija je 1000, a svaka teska tonu
Ja blokasku diplomu sam zaradio na betonu.

NBG - gde svaki blok svezu robu valja
Gde po zasluzi se dobija blokaska medalja
Danas pickice se sire k'o jebena suga
Ja imam dzokova na dusi vise nego sto vi pljuga
I vidim da si mudonja samo u pricama
Izvikana slava i druzis se sa pickama
Bolje skupi tvoja mala jaja, budi dobar
Plakaces k'o pickica kad budes zvakao trotoar
Ja vremenom sam dostigao pobednicki nivo
Jer ono sto ti prolazis sad ja sam prostudir'o
Diploma je u srcu pored broja bloka
Urezan oziljak je ostao i rana je duboka
I svakog dana podseca me sta sam sve radio
Sa 15 gudru valjao, sa 16 junkie postao
Al' na vreme stvari skontao - sta si, bre, ti prosao
Na blok ti se, bre, serem, pljujem ti u lice rosavo
Ja sam, decko, vario dok bubuljice si cedio
Dosta bilo je potrebno da bi se opametio
Sad drogiram se manje, a vise rime pisem
Nema sile da me natera iz srca blok da izbrisem
Nema vise hemija, al' malo droge lake
Jedna ljubav za moj blok, jedna ljubav za ortake.

Na ulici se lako snovi sruse kao domine
U kraju lerdija i pajdomana na gomile
Lekcija je 1000, a svaka teska tonu
Ja blokasku diplomu sam zaradio na betonu.

Na ulici se lako snovi sruse kao domine
U kraju lerdija i pajdomana na gomile
Lekcija je 1000, a svaka teska tonu
Ja blokasku diplomu sam zaradio na betonu.

COMMENTS

Ознаке

Aca Lukas (1) Ajs Nigrutin (5) Aleksandra Bursac (1) Aleksandra Prijovic (1) Aleksandra Radovic (1) Allegro bend (1) Ana Nikolic (1) Anabela (2) Anestezija (1) Arafat (8) Atheist Rap (1) Bad Copy tekstovi (8) Bajaga (2) Bane Nedovic tekst (1) BCREW (1) Beogradski sindikat (2) Boban Rajovic (1) Cane Partibrejkers (1) Ceca 2016 (4) Cemo tekst (1) Corona (1) Cvija (8) Dada Tekst pesme (1) Dame biraju (1) Dara Bubamara (1) DeNiro (19) Diskoteka (1) Djans (4) Djogani (1) Djordje Balasevic (4) Drolje 2 (1) Dubioza Kolektiv (2) Dzenan Loncarevic 2015 (9) Edo Majka (2) El Prezidente (1) Elitni odredi (2) Emina Sandal (1) F4 (1) Fantastic band (2) Fantastična četvorka (2) Fil Tilen (5) Flamingosi (1) Fox (1) Furio Đunta (4) Gabrijela Pejcev (1) Gazda Paja (7) Goca Trzan (1) Goga Sekulic (1) Idi od mene (1) iDJvideos (20) Ikac (2) In Vivo (2) Indira Radic (3) Ivan Zak (1) Ivana Selakov (3) Još (1) Juice (2) Kada odes od mene (1) Kapela (1) Kiki Lesandric (1) Kilo granja lesim (1) Kismi (1) Lepa Brena tekstovi (1) Lexington (5) Lidija Bacic (1) lyrics (206) Marchelo (5) Marija Serifovic tekst (2) Marina Viskovic (1) Marko Mandic (3) Marko Moreno (1) Marlon Brutal (7) Maya Berovic (1) Mc Stojan (1) Mejasi (1) Mia Borisavljevic (1) Mile Kitic (2) Milica Pavlovic (1) Miligram (2) Milionerce tekst (1) Milos Brkic (1) Moja želja si ti (1) Nadica Ademov (1) narodna muzika tekst (1) Natasa Bekvalac (1) Nenad blizanac (1) Nicim izazvan (1) Nikola Petkovic (1) Nives Celzijus (1) Pedja Medenica (1) Rada Manojlovic (7) Rasta (4) Razno (1) reci pesme (229) Relja Popovic (2) rep pesme tekstovi (13) Rexxxona (2) Rimski (2) S.A.R.S (2) Sako Polumenta (1) sam (1) Sasa Kovacevic (4) Savo Kostic (4) Secanja (1) Seka Aleksic (1) Seljačka muzika (16) Serbian Rap (78) Severina (3) Sha (2) Sistem te laže (1) Sivilo (1) skabo (19) Spale (1) Stomak eliminator (1) Struka (5) Svasta s tobom Ajzače (1) Tanja Savic (1) tekst pesme (57) tekstovi pesama (236) Tekstovi rep pesama (11) THC la Familia (11) Tropiko (2) Vampiri (1) Viki Miljkovic (1) VIP (3) Vlada Matovic (1) Vlado Georgiev Novo tekst pesme (1) Vox (1) Vuk Mob (1) who see (12) Wikluh Sky (1) Zeljko Joksimovic (1) Zeljko Vasic (1) zobla (1) ZVEZDE GRAJMA (1)
Име

Aca Lukas Ajs Nigrutin Aleksandra Bursac Aleksandra Prijovic Aleksandra Radovic Allegro bend Ana Nikolic Anabela Anestezija Arafat Atheist Rap Bad Copy tekstovi Bajaga Bane Nedovic tekst BCREW Beogradski sindikat Boban Rajovic Cane Partibrejkers Ceca 2016 Cemo tekst Corona Cvija Dada Tekst pesme Dame biraju Dara Bubamara DeNiro Diskoteka Djans Djogani Djordje Balasevic Drolje 2 Dubioza Kolektiv Dzenan Loncarevic 2015 Edo Majka El Prezidente Elitni odredi Emina Sandal F4 Fantastic band Fantastična četvorka Fil Tilen Flamingosi Fox Furio Đunta Gabrijela Pejcev Gazda Paja Goca Trzan Goga Sekulic Idi od mene iDJvideos Ikac In Vivo Indira Radic Ivan Zak Ivana Selakov Još Juice Kada odes od mene Kapela Kiki Lesandric Kilo granja lesim Kismi Lepa Brena tekstovi Lexington Lidija Bacic lyrics Marchelo Marija Serifovic tekst Marina Viskovic Marko Mandic Marko Moreno Marlon Brutal Maya Berovic Mc Stojan Mejasi Mia Borisavljevic Mile Kitic Milica Pavlovic Miligram Milionerce tekst Milos Brkic Moja želja si ti Nadica Ademov narodna muzika tekst Natasa Bekvalac Nenad blizanac Nicim izazvan Nikola Petkovic Nives Celzijus Pedja Medenica Rada Manojlovic Rasta Razno reci pesme Relja Popovic rep pesme tekstovi Rexxxona Rimski S.A.R.S Sako Polumenta sam Sasa Kovacevic Savo Kostic Secanja Seka Aleksic Seljačka muzika Serbian Rap Severina Sha Sistem te laže Sivilo skabo Spale Stomak eliminator Struka Svasta s tobom Ajzače Tanja Savic tekst pesme tekstovi pesama Tekstovi rep pesama THC la Familia Tropiko Vampiri Viki Miljkovic VIP Vlada Matovic Vlado Georgiev Novo tekst pesme Vox Vuk Mob who see Wikluh Sky Zeljko Joksimovic Zeljko Vasic zobla ZVEZDE GRAJMA
false
ltr
item
Tekst pesme: Marlon Brutal - Diploma sa betona Tekst pesme
Marlon Brutal - Diploma sa betona Tekst pesme
Tekst pesme
http://tekst-pesme.blogspot.com/2011/12/marlon-brutal-diploma-sa-betona-tekst.html
http://tekst-pesme.blogspot.com/
http://tekst-pesme.blogspot.com/
http://tekst-pesme.blogspot.com/2011/12/marlon-brutal-diploma-sa-betona-tekst.html
true
6002000203308579189
UTF-8
Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago